- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
- 1999
- 1998
- 1997
- 1996
- 1995
- 1994
- 1993
- 1992
- 1991
- 1990
- 1989
- 1988
- 1987
- 1986
- 1985
- 1984
- 1983
- 1982
- 1981
- 1980
- 1979
- 1978
- 1977
- 1976
- 1975
- 1974
- 1973
- 1972
- 1971
- 1970
-
Piosenki
-
Filmy i seriale
-
Programy TV
-
Kreskówki
-
Gry komputerowe
-
Gry i zabawy
-
Jedzenie
-
Moda i uroda
-
Motoryzacja
-
Prasa
-
Wyposażenie domu
-
Wydarzenia
-
Gadżety
-
Osobowości
-
Internet
-
Hobby i kolekcje
Jeszcze na początku 2000 roku w polskich stacjach telewizyjnych oglądaliśmy reklamę wody Bonaqua ze śpiewającą i tańczącą na bosaka Anną Marią Jopek, która przed lustrem śpiewała "Bonaqa oczyszcza umysł i ciało". Dziś już tej marki nie ma.
Niewiele osób wiedziało lub wie, że wodę Bonaqua produkował wielki koncern napojów słodzonych - Coca Cola, która ładowała ogromne pieniądze w reklamę tego produktu. W swoim najlepszym okresie, Bonaqua zaliczała się do jednej z najczęściej kupowanych wód, tuż za Żywcem i Nałęczowianką.
Co się takiego stało, że tak dobrze prosperująca marka upadła? Źródeł należy upatrywać w 1998 roku, kiedy to wykryto w szklanych butelkach Bonaqua pleśń. Szklane butelki zostały wycofane z produkcji i ruszyła ogromna akcja reklamowa, która miała na celu uratować reputację. Długo jednak marka należąca do Coca Coli nie utrzymała się na rynku. Amerykański koncern nie dał za wygraną i w 2006 roku kupił zakład w Beskidach i zamiast wody Bonaqua zaczął produkować Kroplę Beskidu.
Bonaqua musiała także walczyć z kontekstem ideologicznym, który wywołało środowisko ludzi skupionych wokół Radia Maryja. Głosili oni, że logo marki to symbol masonerii.
Niewiele osób wiedziało lub wie, że wodę Bonaqua produkował wielki koncern napojów słodzonych - Coca Cola, która ładowała ogromne pieniądze w reklamę tego produktu. W swoim najlepszym okresie, Bonaqua zaliczała się do jednej z najczęściej kupowanych wód, tuż za Żywcem i Nałęczowianką.
Co się takiego stało, że tak dobrze prosperująca marka upadła? Źródeł należy upatrywać w 1998 roku, kiedy to wykryto w szklanych butelkach Bonaqua pleśń. Szklane butelki zostały wycofane z produkcji i ruszyła ogromna akcja reklamowa, która miała na celu uratować reputację. Długo jednak marka należąca do Coca Coli nie utrzymała się na rynku. Amerykański koncern nie dał za wygraną i w 2006 roku kupił zakład w Beskidach i zamiast wody Bonaqua zaczął produkować Kroplę Beskidu.
Bonaqua musiała także walczyć z kontekstem ideologicznym, który wywołało środowisko ludzi skupionych wokół Radia Maryja. Głosili oni, że logo marki to symbol masonerii.
Komentarze