Frugo


Jedzenie
Owocowe szaleństwo pod marką Frugo rozpoczęło się w 1996 roku. W tym czasie na jeszcze dosyć ubogie sklepowe póki, trafiło Frugo w czterech wersjach kolorystycznych - zielonej, czerwonej, żółtej oraz pomarańczowej.

Sukces Frugo, producenci soku zawdzięczają głównie nieszablonowymi i nowatorskimi jak na tamte czasy reklamami. Wszyscy, którzy żyli w drugiej połowie lat 90. znają określenie "No to Frugo!". Reklamy, których autorami byli Przybora/Zaniewski, miały trafić głównie do młodego pokolenia Polaków, którzy w tamtym okresie, pili bardzo mało soków. W reklamach mogliśmy dostrzec konflikt pokoleń pomiędzy młodzieżą, a dorosłymi, którzy zarzucali młodszym osobom, że nie szanują tradycyjnych wartości.

- "Łysy, daj łyka"
- "Ostatniego miałem"

Tego tekstu używały wszystkie dzieciaki pod koniec lat 90., i to niekoniecznie, chodziło o sok Frugo.

W początkowym okresie produkcji soki sprzedawały się w ogromnych ilościach, niestety po kilku latach sprzedaż Frugo zaczęła spadać i to nie tylko ze względu na dość wysoką cenę, ale również fakt, że młodzież dorastała, a na rynku zaczęły pojawiać się nowe produkty.

W 2011 roku, firma FoodCare wznowiła produkcję soku i wypuściła nowe reklamy z Frugo.

Komentarze

Komentujesz jako gość.