- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
- 1999
- 1998
- 1997
- 1996
- 1995
- 1994
- 1993
- 1992
- 1991
- 1990
- 1989
- 1988
- 1987
- 1986
- 1985
- 1984
- 1983
- 1982
- 1981
- 1980
- 1979
- 1978
- 1977
- 1976
- 1975
- 1974
- 1973
- 1972
- 1971
- 1970
-
Piosenki
-
Filmy i seriale
-
Programy TV
-
Kreskówki
-
Gry komputerowe
-
Gry i zabawy
-
Jedzenie
-
Moda i uroda
-
Motoryzacja
-
Prasa
-
Wyposażenie domu
-
Wydarzenia
-
Gadżety
-
Osobowości
-
Internet
-
Hobby i kolekcje
Gra wyścigowa wydana w Polsce na święta Bożonarodzeniowe 20 grudnia 2000 roku, zaledwie 10 dni po światowej premierze. Cena za płytę CD w dniu wydania wynosiła 99 złotych. Aby móc odpalić grę na swoim komputerze wymagany był procesor Pentium II 450 MHz (lub kompatybilny), 64 MB RAM, 8MB karta graficzna zgodna z DirectX 7.0, Windows 95/98/2000.
Gra swoją wielką popularność zdobyła dzięki całkowicie nowemu silnikowi graficznemu opartemu na bitmapowych drzewach z jeszcze bardziej realnymi uszkodzeniami i lepszym wyglądem pojazdu, dzięki czemu "colin" był na tamte lata bardzo realistyczny. Do wyboru było ponad 90 odcinków specjalnych w ośmiu eliminacjach do mistrzostw świata. Dzięki trybowi multiplayer i możliwości pojedynkowania się naraz ośmiu graczy sprawiło, że na początku XXI wieku CMR 2.0 był najpopularniejszą grą rajdową/zręcznościową.
Głos pilota w polskiej wersji językowej udzielił Krzysztof Hołowczyc, wszystkie nagrania odbyły się w Australii. W wersji demonstracyjnej gracze mieli do wyboru trzy trasy znajdujące się w Anglii, Australii oraz Szwecji i jedynie jeden samochód Ford Focus.
Jednym z najpopularniejszych był kod do gry: allthebuttons, który sprawiał, że dostępne mieliśmy wszystkie samochody od razu. W przeciwieństwie do pierwszej części gry, wszyscy gracze oprócz McRae byli fikcyjni.
Gra swoją wielką popularność zdobyła dzięki całkowicie nowemu silnikowi graficznemu opartemu na bitmapowych drzewach z jeszcze bardziej realnymi uszkodzeniami i lepszym wyglądem pojazdu, dzięki czemu "colin" był na tamte lata bardzo realistyczny. Do wyboru było ponad 90 odcinków specjalnych w ośmiu eliminacjach do mistrzostw świata. Dzięki trybowi multiplayer i możliwości pojedynkowania się naraz ośmiu graczy sprawiło, że na początku XXI wieku CMR 2.0 był najpopularniejszą grą rajdową/zręcznościową.
Głos pilota w polskiej wersji językowej udzielił Krzysztof Hołowczyc, wszystkie nagrania odbyły się w Australii. W wersji demonstracyjnej gracze mieli do wyboru trzy trasy znajdujące się w Anglii, Australii oraz Szwecji i jedynie jeden samochód Ford Focus.
Jednym z najpopularniejszych był kod do gry: allthebuttons, który sprawiał, że dostępne mieliśmy wszystkie samochody od razu. W przeciwieństwie do pierwszej części gry, wszyscy gracze oprócz McRae byli fikcyjni.
Komentarze