- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
- 2004
- 2003
- 2002
- 2001
- 2000
- 1999
- 1998
- 1997
- 1996
- 1995
- 1994
- 1993
- 1992
- 1991
- 1990
- 1989
- 1988
- 1987
- 1986
- 1985
- 1984
- 1983
- 1982
- 1981
- 1980
- 1979
- 1978
- 1977
- 1976
- 1975
- 1974
- 1973
- 1972
- 1971
- 1970
-
Piosenki
-
Filmy i seriale
-
Programy TV
-
Kreskówki
-
Gry komputerowe
-
Gry i zabawy
-
Jedzenie
-
Moda i uroda
-
Motoryzacja
-
Prasa
-
Wyposażenie domu
-
Wydarzenia
-
Gadżety
-
Osobowości
-
Internet
-
Hobby i kolekcje
Jeżeli w latach 80' lub 90' interesowałeś się motoryzacją, to zapewne pragnąłeś posiadać własny pojazd, a jeżeli twój wiek nie pozwalał jeszcze na posiadanie własnego samochodu, to z pomocą wychodziła nam firma Romet, która w tamtych czasach produkowała m.in. motorynkę Pony.
Swego czasu rodzice niejednokrotnie musieli wysłuchiwać próśb swojego dziecka, aby spełniło ich marzenia i zakupiło motorynkę Romet Pony. Dużą zaletą "motorka" była możliwość samodzielnej naprawy maszyny, ponieważ konstrukcja, nawet jak na tamte czasy, nie była zbyt skomplikowana.
Produkcja motorynek rozpoczęła się w drugiej połowie lat siedemdziesiątych i szybko stała się największym przebojem przedsiębiorstwa. Założeniem producentów było takie dostosowanie maszyny, aby mogła na nim jeździć młodzież. Pojazd nie mógł osiągnąć prędkości większej niż 40 km/h, a pojemność silnika wynosiła mniej niż 50 cm3. Spalanie wynosiło około 2 do 2,5 litra.
Ostatni egzemplarz motorynki wyjechał z zakładów Romet w 1994 roku. Trzeba przyznać, że Pony na zawsze zapisała się w historii polskiej motoryzacji.
Swego czasu rodzice niejednokrotnie musieli wysłuchiwać próśb swojego dziecka, aby spełniło ich marzenia i zakupiło motorynkę Romet Pony. Dużą zaletą "motorka" była możliwość samodzielnej naprawy maszyny, ponieważ konstrukcja, nawet jak na tamte czasy, nie była zbyt skomplikowana.
Produkcja motorynek rozpoczęła się w drugiej połowie lat siedemdziesiątych i szybko stała się największym przebojem przedsiębiorstwa. Założeniem producentów było takie dostosowanie maszyny, aby mogła na nim jeździć młodzież. Pojazd nie mógł osiągnąć prędkości większej niż 40 km/h, a pojemność silnika wynosiła mniej niż 50 cm3. Spalanie wynosiło około 2 do 2,5 litra.
Ostatni egzemplarz motorynki wyjechał z zakładów Romet w 1994 roku. Trzeba przyznać, że Pony na zawsze zapisała się w historii polskiej motoryzacji.
Komentarze